Picture
FIZIKA BUDUĆNOSTI  ili KAKO ĆE NAUKA UTICATI NA LjUDSKU SUDBINU I NAŠ SVAKODNEVNI ŽIVOT DO 2100.-e godine


  
        Dr.Mičio Kaku je profesor teorijske fizike na Gradskom njujorškom univrzitetu, koautor teorije o polju struna,pisac bestselera Hipersvemir, Fizika nemogućeg,autor istoimenog serijala na ScienceTV  kanalu, voditelj radio emisija Fantastična nauka na više od 140 radio stanica. Njegova knjiga Fizika budućnosti predstavlja čudesnu vožnju kroz čitav vijek naučne revolucije od koje zastaje dah. Na osnovu razgovora sa više od 300 vrhunskih svjetskih naučnika koji već otkrivaju budućnost, čije radove u svoje tehnologije primjenjuju Microsoftovi i Intel-ovi inžinjeri u svojoj knjizi  otkriva budući revolucionarni razvoj kompjutera,medicine, kvantne fizike i putovanja u svemir koja će zauvjek izmijeniti život naših potomaka, odnosno cijele civiilizacije.
        Između ostalog, njegova nevjerovatna otkrića obuhvataju i sljedeće:
 
                -   Internet u kontaktnom sočivu koji će ljudima prepoznavati lice, prikazivati 
                     njihove biografije i prevoditi njihove riječi u vidu titlova(samim tim će 

                     nestati potreba za prevođenjem )
                -   Kontrola komjutera i kućnih uređaja preko sićušnih senzora koji reaguju na 
                     naše misli 
                -   Senzori u odjeći, kupatilu i kućnim uređajima će pratiti naše zdravstveno    
                     stanje, a nanoboti (mali roboti koji rade koristeći  
                     nanotehnologiju) će nam skenirati DNK i ćelije u potrazi za znacima 
                     opasnosti, što će omogućiti znatno produženje životnog vijeka 
                -   Uz to, u razgovoru sa virtuelnim doktorom na zidu-ekranu bićemo upućeni 

                    da izvršimo samo-pregled na bolnom mjestu uređajem za magnetnu 
                    rezonancu ne većim od mobilnog telefona (koji će ,uzgred, nestati iz 
                    upotrebe) i dobijemo uputstvo šta da uradimo 
                -    Radikalno novi svemirski brodovi koji će koristiti laserski pogon i koji će 
                     zamijeniti izuzetno skupe hemijske rakete
               -    Svemirski lift koji će putovati stotinama kilometara u kosmos jednostavnim 
                     pritiskom dugmeta na "gore"
               -   " Inženjering tkiva" tj.uzgajane ljudske organe koji će se po potrebi  
                     ugrađivati u tijela oboljelih 
               -    Ljudski genom očitan na  CD-ROM-u ( kao lična karta sa svojim dešifrovanim   
                    DNK profilom)
               -    Kvantni računari, ...


           U ovoj knjizi se komleksne naučne teorije prevode u jasne priče o tome kako ćemo živjeti u budućnosti- zabavno, fascinantno, ali i pomalo zastrašujuće. Ja sam uživala u čitanju pa vam ovo štivo toplo preporučujem. 
         O ovoj temi  ću vas detaljnije informisati na redovnim časovima,jer ćete, sigurna sam, željeti o tome više da čujete.


                                                                                        Vaša Beba

                          

10/9/2012 09:56:04 pm

Ja bih voljela da doživim ovu 2100-tu godinu, aa sada idem malo da fejsbučim.

Reply
Beba
11/9/2012 12:40:03 am

Nije nemoguće jer će nauka produžiti i ljudski vijek. Nastavljamo priču na sljedećem času. A, FB može samo u malim dozama !

Reply
12/9/2012 11:39:59 pm

Normalno, samo male doze dolaze u obzir :)

Reply
Sanja Đ.
11/9/2012 05:59:31 pm

Ja sam jedan od mnoštva roditelja učenika koji su jako sretni što im baš Vi predajete tako "opasni" predmet , od koga ste napravili da oni jedva čekaju da dođu na čas . Bravo za posvećenost,entuzijazam, novitete koje uvodite u nastavu, za sajt i sadržaje na njemu. Trebalo bi da edukujete kolege da budu i predavač i čovjek kao što ste Vi !
Od srca sve pohvale,Sanja

Reply
Beba
14/9/2012 11:50:55 pm

Hvala za lijepe riječi! Obavezuju me da nastavim svoj prosvjetni put na moj način. Srdačan pozdrav.

Reply
11/9/2012 10:44:19 pm

Moram priznati da me ova "fizika buducnosti" malo plasi, ali, bez obzira na to, drago mi je sto cemo o tome pricati na sledecem casu! ;) Do tada, POZDRAV! xD

Reply
Beba
12/9/2012 06:23:42 am

I mene zanimaju vaše reakcije dok se budete "upoznavali" sa budućnošću,a više informacija će donijeti manje "straha" !
Topli pozdrav

Reply
Miloš
13/9/2012 11:15:55 pm

Dobro smo se zabrinuli danas kakvom će nam đeca tehnikom upravljati !

Reply
Beba
14/9/2012 06:19:08 pm

Ne brini ništa, snaći će se oni! Na blagodeti tehnike se svi lako naviknemo.

Reply
Ivana
24/9/2012 02:47:24 am

Ja bih voljela kada biste i nama "malima" više pričali o ovome, a ne samo devetim razredima. Pozdrav, Ivana.

Reply
Beba
24/9/2012 06:05:05 am

Kad god ostane vremena.od redovnog gradiva biće razgovora o Fizici budućnosti .
Pozdrav.

Reply
26/9/2012 11:28:53 pm

Evo, i ja da se javim posle exkurzije. ;)
Na "Danima nauke" je takodje bilo rijeci o fizici buducnosti, mada ove skorije. Do sjutra, pozdrav :))

Reply
Beba
27/9/2012 03:26:08 am

"Dani nauke" su veoma važni, u svim svojim segmentima, barem za nas prirodnjake. Do sjutra!

Reply
Ivana
6/10/2012 07:43:43 am

Pozdrav nastavnice. Da li je dovoljno da uradim zadtke sa sajta da bih dobila 5 ili barem 4 ?

Reply
Beba
6/10/2012 05:19:04 pm

Mislim da bi ipak trebala da nabaviši neku zbirku sa sadržajima koje sam navela na uvodnom času.
Pozdrav.

Reply
Ivana
7/10/2012 04:29:02 am

Potrudiću se da nabavim , a ako ne uspijem mogu li pozajmiti od Vas da iskopiram ?

Reply
Beba
7/10/2012 04:54:11 am

Naravno, u svako doba.
Pozdrav.

Reply
8/10/2012 09:35:28 pm

Uh, nastavnice, onaj test za 4 i 5... Nije bio strasan, nego smo mi (ja) bili malo preumorni od svega... Ako bude potrebe, nadam se da cemo moci da popravljamo.... ;) Pozdrav!

Reply
Beba
8/10/2012 11:22:01 pm

Naravno da ćete moći, uostalom, tako smo se i dogovorili. Nauči novu lekciju, ponovi predhodno i ne brini. Topli pozdrav.

Reply
Marija
10/10/2012 11:15:22 pm

Samo da Vas pozdravim i da kažem da sam se bojala kako ću prvi put odgovarati , ali, mislim da sam ovu moju peticu baš lako zaradila! I još nešto - sajt je SUPER!!!

Reply
Beba
12/10/2012 06:22:31 am

To se samo tebi čini da je lako zarađena! "Pratim" te ja odavno. Samo nastavi tako .
Pozdrav.

Reply
17/10/2012 04:25:14 am

Mislim da imam odgovor na onu Vasu zagonetku! Posto je elektricno polje odgovora, za koji se nadam da je tacan, veoma jako i kao takvo djeluje na mene, potrudicu se da Vam ga vec sjutra dostavim! Radoznala sam, zanima me je li tacan! Pozdrav! ;) xD

Reply
Beba
19/10/2012 06:05:28 am

Tačno si odgovorila, pa sam ti za nagradu poslala e-mail sa interesantnim sajtom o prirodnim fenomenima.
Pozdrav.

Reply
N
3/12/2012 01:48:40 am

Evo ja sam nasla odlomak iz te knjige, pa koga interesuje neka procita :) http://www.laguna.rs/o1740_fizika_buducnosti.pdf

Reply
Beba
3/12/2012 03:33:22 pm

Već je proslijeđeno zainteresovanima, hvala.

Reply



Leave a Reply.